Mallan

Alla inlägg under februari 2011

Av mallan86 - 27 februari 2011 18:30

Det har varit en låg veckan.. Snuva, halsont och hosta.. Ja nu är jag verkligen trött på denna skiten. Och om det inte var nog så har jag tydligen fått bihåleinflammation...

 

Ömmar och ett tryck så jag skulle vilja gå under jorden.. Nej så imorgon blir det vårdcentralen nästa för mig. 

Och jag hoppas skiten försvinner helt, för att sitta innomhus hela dagarna är inte kul..   

Ja bloggen har legat på vilodagar likaså pluggandet, men nya tag nu när en börjar bli bättre. 

Så ja det har inte hänt så mycket här hemma den senaste veckan, men blir säkert destomer bara man är helt återställd. 

Nu ska jag se om jag orkar hitta på något med lilltjejen en liten stund. 

Ha en bra dag!! 

 

//Mallan    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ min blogg =D

bloglovin bloglovin LÄMNA GÄRNA ETT TASSAVTRYCK INNAN DU GÅR,DET ÄR ALLTID TREVLIGT. :D

Senaste inläggen

Se hit!

Playman.se Fashionize.se

Kategorier

Arkiv

Kl..

Fråga mig

1 besvarad fråga

:D

=)

Blogg listad på Bloggtoppen.se BlogRankers.com Blogvertiser

Ovido - Quiz & Flashcards