Mallan

Alla inlägg under april 2011

Av mallan86 - 9 april 2011 21:17

Hehehe oj oj oj vad längesedan det var jag skrev här nu då.. Men jag lever och mår fint. Har bara inte känt att jag haft något bra att skriva om.. Det hade enbart blivit tomma ord. Har väl inte så mycket att skriva om nu heller egentligen, men för at visa att jag lever och existerar klickar jag upp ett inlägg. Våren är kommen och solen lyser och värmer. Mestadels har det varit utedagar här, endast varit inne och ätit typ. Snön är borta och det känns så härligt.. Njuter för fullt av vädret, det är ju bäst att passa på medans en kan, för blir säkert något bakslag med regn haha!! Nej då en ska inte tänka så..

Ja nu ska jag greja med annat och ni behöver inte undra om det inte kommer ett inlägg på ett tag.. Det kommer när det kommer haha men fixar med lite andra grejer som tar mer av min tid just nu.. ;)


Ha det gott!!

  

//Mallan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ min blogg =D

bloglovin bloglovin LÄMNA GÄRNA ETT TASSAVTRYCK INNAN DU GÅR,DET ÄR ALLTID TREVLIGT. :D

Senaste inläggen

Se hit!

Playman.se Fashionize.se

Kategorier

Arkiv

Kl..

Fråga mig

1 besvarad fråga

:D

=)

Blogg listad på Bloggtoppen.se BlogRankers.com Blogvertiser

Ovido - Quiz & Flashcards